Jak wypromować stronę pediatry w Google?

Usługi medyczne są dzisiaj wszechobecne w internecie. Nic dziwnego, za pośrednictwem sieci można w sposób efektywny reklamować zakres świadczonych przez siebie usług. Każdy lekarz, któremu zależy na zdobyciu dużego grona klientów musi założyć swoją stronę internetową. Założenie strony internetowej to dopiero początek działań. Należy zamieszczać na niej szereg interesujących treści oraz odpowiednio ją wypozycjonować. Pozycjonowanie stron internetowych pełni bardzo ważną rolę. W poniższym artykule wyjaśniamy, jak wypozycjonować stronę pediatry. Zapraszamy do lektury!

Jak wypozycjonować stronę pediatry? Najważniejsze kwestie

Jak wypozycjonować stronę pediatry? To pytanie z pewnością zadaje sobie wielu przedstawicieli tego zawodu, którzy zdecydowali się na założenie swojej witryny w internecie. No zbudowanie wysokiej pozycji strony w wynikach wyszukiwania składa się szereg ważnych kwestii. Trzeba podjąć działania w celu poprawnego zoptymalizowania strony, używać odpowiednich słów kluczowych, zaś w zamieszczanych artykułach używać prostego, zrozumiałego dla każdego języka. Wprowadzenie w życie wszystkich poniższych wskazówek z pewnością sprawi, że strona internetowa pediatry zyska dużo więcej użytkowników.

Kiedy rozpocząć pozycjonowanie strony pediatry?

Pozycjonowanie strony pediatry należy rozpocząć już po jej opublikowaniu w internecie. Należy pamiętać o tym, że na stronie internetowej nie wystarczy zamieścić informacji, że jest ona w budowie, a pod spodem umieścić adres e-mail i telefon kontaktowy. Najważniejszym elementem strony jest jej zawartość, dzięki której zyska ona zainteresowanie wśród potencjalnych klientów. Dzięki contentowi wysokiej jakości, który będzie zawierał odpowiednie słowa kluczowe, witryna prędko znajdzie się na szczycie list wyszukiwania. Z kolei jeśli posiadamy już swoją stronę internetową od jakiegoś czasu, warto przeanalizować, czy zawiera ona wszystkie elementy niezbędne do tego, by wzbudzać zaufanie i zainteresowanie odwiedzających ją osób.

Zainwestuj w dobrą domenę

Jeśli dopiero otwieramy swoją domenę, należy pamiętać o tym, że powinna ona zawierać odpowiednią nazwę. W przypadku pediatrów domena może przybierać następujące formy:

  • pediatra.imieinazwisko.pl,
  • pediatra.nazwisko.pl,
  • imięinazwisko.pl,
  • nazwiskoiimiwe.pl,
  • pediatraplusnazwisko.pl.

Jak widać, dostępnych wariantów w tym zakresie jest całkiem sporo. Warto dokładnie przemyśleć, która z dostępnych nazw będzie najbardziej optymalna.

Załóż na stronie blog tematyczny

Strona pediatry powinna również zawierać blog tematyczny. Należy na nim zamieszczać wszystkie treści dotyczące chorób dziecięcych. Ważne, aby były one pisane językiem zrozumiałym dla każdego i w pełni unikalne. Zdjęcia powinny być unikalne oraz podpisane. Z kolei kod źródłowy strony musi być zoptymalizowany w taki sposób, aby strona ładowała się możliwie najszybciej. Dzięki tematycznemu blogowi w sposób znaczący wzrośnie liczba osób odwiedzających stronę pediatry. Osoby poszukujące rozwiązania na trapiący ich medyczny problem, przy okazji mogą zdecydować się na skorzystanie z usług danego pediatry.

Na blogu bardzo istotną kwestią jest również dbałość o używanie określonych słów kluczowych – dobierając je należy postawić się w sytuacji pacjentów, którzy poszukują danych usług w wyszukiwarce. Warto także sprawdzić, za pomocą jakich słów kluczowych reklamują się nasi konkurenci.

Wizytówka w Google

Wypozycjonowanie strony pediatry powinno również opierać się na aktywnym wykorzystywaniu atutów, jakie udostępnia nam Google. Mowa tutaj na przykład o dodaniu wizytówki do map Google. Taka wizytówka będzie dostępna dla wszystkich osób poszukujących usług pediatry. Zawiera ona następujące informacje:

  • imię i nazwisko lekarza,
  • adres gabinetu,
  • godziny przyjmowania,
  • dokładna lokalizacja,
  • numer telefonu i adres e-mail.

Responsywność strony internetowej

Stworzona przez pediatrę witryna powinna być przystosowana do wszystkich aktualnie dostępnych urządzeń, czyli komputerów, telefonów komórkowych i tabletów. Jak wiadomo, liczba odsłon w mobile’u nieustannie wzrasta, zatem warto pamiętać o tym elemencie. Dzięki temu witryna będzie ładować się szybko i sprawnie bez względu na to, na jakim urządzeniu mobilnym ją uruchamiamy.

Umieszczaj linki na branżowych portalach

Kolejny doskonały sposób na wypromowanie usług świadczonych przez pediatrę to umieszczenie linków prowadzących na witrynę pediatry w branżowych portalach medycznych. Im strony mają wyższą odwiedzalność oraz renomę, tym większe zainteresowanie można zdobyć. Trzeba mieć na uwadze, że zabiegi tego typu nie dają efektów od razu. Zaliczamy je do grona efektów długofalowych.

Portale społecznościowe kluczem do sukcesu

W ostatnim czasie bardzo wielu lekarzy decyduje się na założenie profilu w mediach społecznościowych takich jak Facebook. Taki krok powoduje, że można utrzymywać stały kontakt ze swoimi pacjentami i ich opiekunami. W postach zamieszczanych na portalach społecznościowych można również wstawiać linki do swojej strony – w ten sposób również zwiększymy jej pozycjonowanie.

Przeczytaj również

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *