Czy 6 weidera jest skuteczna?

   6 weidera jest z pewnością znana każdej osobie, która uprawia sport i dba o swoją sylwetkę. Przede wszystkim, wyżej wymieniona 6 weidera jest to zestaw ćwiczeń mających za zadanie wzmocnienie partii mięśnie brzucha. Zadaniem tych ćwiczeń jest również wykształcenie oraz wyrzeźbienie ciała. Sześć aerobowych ćwiczeń z zakresu fitness, zdecydowanie pomaga w szybkim czasie osiągnąć doskonałe rezultaty. 6 weidera pomoże każdemu spalić zalegającą tkankę tłuszczową w organizmie. Przyspiesza ona również metabolizm. Co jest również ważne, w niezwykle widoczny sposób, 6 weidera kształtuje mięśnie i poprawia ona ogólny wygląd.

6 weidera – na czym polegają ćwiczenia?

              Program ćwiczeń 6 weidera nadaje się przede wszystkim dla osób, którym zależy na wyrzeźbieniu pięknego ciała. Zdecydowanie, jest to program dla wytrwałych, gdyż ćwiczenia są wymagające. Program pomaga zrzucić nadprogramowe kilogramy jak i również kształtuje mięśnie brzucha. Ćwiczenia wykonywane są w regularnym odstępie czasu.

  • Pierwsze ćwiczenie z 6 weidera, polega na unoszeniu tułowia oraz jednoczesnym unoszeniu raz jeden nogi, raz drugiej nogi. Głowę i plecy również się odrywa od podłoża. W pozycji trzeba wytrzymać 3 sekundy.
  • Natomiast, drugie ćwiczenie z 6 weidera, jest bardzo podobne do pierwszego. Różnica polega tylko na tym że unosi się obie nogi jednocześnie. Czas wytrzymania również wynosi 3 sekundy.
  • Kolejne, czyli już trzecie ćwiczenie z 6 weidera, polega na splecenie rąk za karkiem i unoszeniu raz jednej raz drugiej nogi. Głowę oraz plecy również są odrywane od podłogi, czas wytrzymania – 3 sekundy.
  • Czwarte ćwiczenie z 6 weidera polega na tym, że splatamy ręce za karkiem i unosimy głowę oraz plecy do góry. Obie nogi również w tym samym czasie podnosimy tak jak w drugim ćwiczeniu.
  • Piąte ćwiczenie z 6 weidera,polega na tym, że trzeba zapleść ręce za karkiem, następnie unoszona jest klatka piersiowa. W tej pozycji, podnoszona jest raz jedna noga, innym razem druga. Takie nożyce wykonywane są od 5 do mniej więcej 15 razy.
  • Ostatnie, szóste ćwiczenie z 6 weidera polega na tym, iż unoszony jest tułów mniej więcej do połowy od podłoża. Jednocześnie podnosi się również obie nogi. W tej pozycji wytrzymać trzeba jak w każdym innym ćwiczeniu 3 sekundy.

6 weidera – serie oraz cykle

          Wyżej wymienione ćwiczenia wykonywane są w odpowiednich seriach oraz cyklach. Całość ćwiczeń powinna wynosić 40 minut, więc trzeba zrobić tyle powtórzeń, aby zmieścić się w czasie. Cały program treningowy rozłożony jest na 42 albo na 49 dni, są dwa warianty. Pierwszy wariant nie przewiduje nawet jednego dnia przerwy, czyli trzeba ćwiczyć codziennie przez 24 dni. Natomiast, kolejny drugi wariant przewiduje przerwę pod koniec każdego tygodnia. Ćwiczy się 6 dni, a siódmego dnia się odpoczywa i regeneruje. Warto również wiedzieć, iż pomiędzy konkretnymi seriami ćwiczeń zaleca się wykonanie odpowiedniej przerwy, chociaż 3 minuty.

Przeczytaj również

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *